baharkarakuzu Merhaba, 26 haftadayim, gebelik şekeri çıktı. Benzer problemi olan oldu mu? Diyet ile mi kontrole alındı yoksa insülin kullanan oldu mu?
Ayseatr baharkarakuzu yüksek değilse diyetle kontrol altına alınıyor ama yüksekse insülin veriliyor bendede var 1 hafta takip edicem diyetle düzene girdi gibi ama herşey nerdeyse yasak
Zumrayse Hanimlar bende de gebelik sekeri cikti 3 hafta oluyor diyetteyim. İnsüline baslamadik bu sekilde doguma kadar devam etmeye çalışıyoruz doktorumla.30 haftaya girdim. Ama neredeyse hersy yasak
Mrvrntsv Dikkat edince yukselmiyor ama son haftalarda insanin cani herseyi istiyor istedginden istedgi kadar yemek istiyor ama olmuyor 🥲