ftmaadgzl Arkadaşlar Akdeniz kartı kullanan varmı aranızda bende çıkarttırmak istiyorum ama her sene mi yenileniyor yoksa aldığın tarihten bir sene sonra mı yenileniyor onu bilmiyorum yani Ocak ayını mı beklemeliyim
Mine_01 ftmaadgzl akdeniz karti her hastane ile anlaşmalı olmuyor, gittiginiz hastaneye sorun ona gore çıkartın, bende adanadayim ordan biliyorum
ftmaadgzl Dyggg hem doğumda hem muayene de indirim oluyormuş daha sonrasında çocuğu muayeneye götürdüğünüzde de indirim oluyor
Mine_01 Elif_smr01 her hastaneye gore farklilik gösteriyor sanirim, benim gittiğim hastane ile anlasmali olmadigi icin yararlanamiyorum
Dyggg ftmaadgzl ilk doğumumda özel Adana hastanesinde kullandım o kartı biliyorum ama şuan şehir dışında yaşıyorum doğuma adanaya gelcem bilmiyordum hala kullanıldığını ondan sormuştum siz fiyat alabildiniz mi hastanelerden doğum için ?