Allah razı olsun kardeşim ağlattın beni 😥 inş. Herşey dediğin gibi olur eski neşeli ve musmutlu agız dolusu güldüğüm günlere dönebilirim bazen çok isyan ediyrm bazen oturup çok dua ediyorum bir güç topluyorum helede kızımın bebeğe karsı sevgısını görüp iyice bitiyorum ama hıc bır sey beni rahat ve mutlu zamanlarıma donecegıme inandrmıyo aksine inanılmaz yardımcı bir hayat arkadasım var hep destek. Yanı şükredecek çook sebep varken nıye böyleyim dıye de sorgulamıyor değilim😔😔 inşş senın de hayat önüne çok güzel hayr’lı yollar açar hayrlı bır evladın olur 🙏🙏