maving6 ne kadar takiyrosunuz bu betaya ne gerek var ilerler işte hergun gidip kan vermeye ne gerek var ben 230 idi kan verdiğimde 3. Haftalikti oturdum evimde iki hafta sonra doktora gittim bilerek erken gitmedim ne bebek olurdu ne.kese gidince de keseyi de bebeği de görmüştük bu kadar kendinizi yipratmayin . Yüksek çıkmasıyla ikiz.olmasininda alakası yok rahat olun sakin olun daha bu ilk günler