benazra merhaba, ikizlerime 16 haftalık gebeyim 2 gündür diş ağrısı çekiyorum bugün dahada şiddetli hale geldi. zeytin, karanfil, tuzlu gargara neredeyse herşeyi yaptım ama fayda etmedi. öneriniz varmı acil 😔
Samo001 benazra canm benim de kulağım ağrıyodu doktor augmentin 1000mg yazdı geçdi sende doktorun sorsana?
Ebrukunkul benazra valla benimde hamiligim boyunca ara ara şiddetli ağrılar oldu ben tuzlu suyla gargara yapıyodum ha iyi geliyomuydu dersen yok pek faydasını görmedim Allah yardımcın olsun ben hâlâ oturup geçmesini bekliyorum
Ersagununannesi benazra takipli doktorumun imzasıyla uyuşturucu iğne yapılarak müdahale edildi dişime. Ağrısından ağlıyordum. Hiç çekme boşuna önce kendi doktorundan imzalı yazı al sonra dişçiye git geçmiş olsun
kaderbylozturk benazra şuan bende aynı durumdayım cuma gunu dogumum var doktor cekılcek dedı ve hıc bıse yapamıyorum cektıremıyorum da en azından erken senın ki git
Bsr3 Karanfil yağı kesiyor diyorlar bende hamileğimden bu yana çekiyorum denedim mi denemedim vallaha 😄
Linabebek1 Bende karanfil yağı işe yaradı valla pamuğa döküp koydum dişime bi kaç dakika tuttum geçiyor bi kaç gün yaptım geçti şükür
kaderbylozturk Şuanda doktora gidip dişine istedigin mudehaleyı yaptırabılırsın zamanını gecırme 2. Tremesterde yapılabılıyor risk yoksa doktordan ımza alıp ben cektırmıstım narkozda oldum cok sukur bır sorun olmadı ama senın ıkız sor doktorada cekme agrısınj
benazra kaderbylozturk sarımsak bas ağrıyan yerin ile yavaş yavaş çiğne ben yaptım şişliğide indi ağrısıda geçti mutlaka yap
kaderbylozturk benazra doktor cektırebılırsım sıkıntınyok cok cok dogum baslar dedı bende cektirdim dpgumda baslamadı cok sukur
benazra kaderbylozturk benimde çektirmem gerekiyormuş ikiz hamile olduğum için riskli o riski göze alamadım malesef sarımsak herşeui halletti 😂