Kubracumn 10 haftalık gebeyim ama doktor bir hafta geriden geliyor dedi yaşıyan var mı budurumu normal yumurtlama tarihini değişti ama
A_syma Kubracumn 1 hafta gerilik cok sorun degil. Takip edersiniz. Onemli olan geriligin hafta olarak yukselmemesi. 2 3 hafta diye fark acilirsa sorun demek. 1 hafta onemli degil 🌸 zamanla yakalayadabilir hep oylede ilerleyebilir
Minikmucizemiz_ Kubracumn ben 6 haftalikken doktor 5 haftalik demisti, gec dollenme olduğu icin daha sonra haftasini yakaladi
Sevval0308 Normal canım belli bir süre sonra bebis kendi haftasını yakalayacak Allah’ın izniyle. Dollenmeyle alakalı. Bazen doktorlar garip konuşabiliyor.