Bebetooooooooooo Gerçekten öyle 38+2 de gittim 3,500 Dü yarin 39+2 kontrolüm var kac kilo oldu bakicaz ama 4 kilo olmasın zorlar seni dedi doktorum eğer zorlicaksa direk sezeryan olmak daha mantıklı geliyor bana bilmiyorum yarın doktorum ne dicek ama gerçekten elimizde olan bisey değil son haftalarda daha çok kilo alıyorlar aç kalacak halimizde yok yani hayırlısı kucağımıza alsaydik bi birde bizim şehirde deprem oldu hem o korku hem doğum korkusu stres yapıyorum ister istemez rabbim yardimcimiz olsun