Merhaba oğlumun üç gündür ateşi var akşamları özellikle 39 üstüne çıkıyor iki gün önce doktora götürdük antibiyotik, ateş düşürücü falan verdi. Ateş düşürücü 5 saate bir veriyorm ilacın süresi dolunca yani 5 saat dolunca ateşi tekrar 39 oluyor vucudunu yıkıyorum isliyorum soyunduruyorum ama hiç 37.5 altına düşmedi üç gundur çok korkuyorum havale falan geçirecek diye tekrar doktora götürsem mi ? İki gün önce 750 lira muayene ücreti vererek özel hastaneye gittik doktor kulağına boğazına baktı inanın devlette bile daha ilgilidir belki doktorlar gittiğimiz hastane de çok çok isim yapmış bir hastane yani. İlaç verdi gönderdi tahlil vs bişey istemedi günde 5 defa kaka yapıyor dememe rağmen