Tuqc333 5 haftalık hamileyim ayın 23nde beta testi yaptırmıştım 465 çıkmıştı daha kontrole gitmedim hiç 12 gün sonrada falan giderım hem keşke hem kalp görürüz diye düşünüyorum.Ara ara göğüs ve kasık agrılarım oluyor .Kaşık agrılarım 1 hafta öncesinde kadar çok ciddiydi şükür azaldı biraZda sırt bel agrım var ve bolca sivilce 😞