Sevgi2565 Hanımlar Beylikdüzü devlet Hastanesi’nde doğum yapıp memnun kalan var mi 35 haftalık hamileyim hamile takibimi bu hastanede yapıyorum
Yzaman Sevgi2565 uzun zamandır girmiyordum girince gördüm şimdi ☺️ ben 9 ay önce doğum yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim
Sevgi2565 Yzaman sezaryan mi oldu dogumunuz bana doktorlar ilk doğumu sezaryan olanları burda yapmıyoruz diye
Yzaman Sevgi2565 ben normal doğum yaptım evet bende duymuştum öyle birşey valla bir hastane normal doğum yapmıyor diğeri sezaryen bende anlamadım ne değişik 😟🙄