Hayalx22 benim bebişim çok hareketli, bende iki gün çok az hissettim çok korkmuştum meğerse geceleri çok hareketleniyormuş gündüz bol bol uyuyormuş, gece uykuda olduğum için hissetmiyordum bir gece uyanık olunca anladım. Belki seninde öyledir gece hareketlidir ama sen uyuduğun için anlamıyorsundur. Gündüz biz hareketli olduğumuz için sallantıdan uyuyorlarmış