Benimde aslında en son adet tarihim 4 ekim di geç döllenme olmuş olabilir demişti bazen adetlerim ayın son haftası yada ilk haftası olurdum acaba dedim içinde biriken bir kanamamydı insan korkuyr bir tohum dahi olsa şuna onun orda olduğunu bilip sonra kötü bişey olması çok üzüyor insanı inşallah yarın güzel haberler alırım 🙏🙏