DuyguOsma
Kizlar sorum biraz sacma olcak ama bunu yasayan tek benmiyim ögrenmek istedim. 39 haftalik hamileyim nisanim geldi ve hala sancim yok. Ama bebek indiginden beri göbegim de kücüldü su an sanki 7 aylik hamileymisim gibi felan duruyorum. 🤦🏻♀️ Bu durumu baska yasayan varmi? 😂