Cigdemmm123 Benim 4 ay oldu ama o ilk günleri hatırlıyorum da inanılmaz bir rahatlama gelmişti bana psikolojik olarak kendimi rahatlamış ve iyi hissediyordum, sezaryen oldum bende yani hiç öyle kötü falan hissetmedim tam aksine çünkü hamilelik benim psikolojimi bozmuştu biraz