TbebSnen tıptaki her kanama düşük tehdidi diye adlandırılır fakat her kanamada düşük yaşanacak diye bir durum söz konusu değildir. O yüzden korkma. Bende lekelenme yaşadım 7. Haftamdı. Doktor progestan fitil verdi onu kullandım. Fakat senin doktorunun hiç bir şey vermeyişine şaşırdım. Bu öneriyi yapmam doğru mu bilmiyorum ama progestan dediğim aslında bir ilaç değil hormon takviyesi. Eğer yarın gidebileceğin bir kadın doğumcu yoksa gidene kadar bu fitili kullanmanda hiç bir zarar yok ama kadın doğum uzmanına gitmeni şiddetle tavsiye ederim.