Merhaba kızlar. Daha çok yeni öğrendim gebeliğimi, bugün 5+2 oldu. Beta hcg aile hekimliğinde verdim, çarşamba 1083 idi. Henüz çok yeni diye bir kadın doğum doktoruna gitmedim ama artık 6. haftaya ilerlerken kontrole gitmek, takibe girmek için özel/devlet fark etmez, kadın doğum doktoru öneriniz var mıdır?