Merhaba hanımlarrr 😍 ilk hamileliğim sizlere bir sorum var. 17 haftalık oldum ben öncelikleee.
Şimdi bu bebiş hareketleri nasıl oluyor 🤭 bana bir iğne batması gibi şeyler oluyor ama burada baktığımda yorumlarda pıt pıt atma, kelebek uçması gibi benzetmeler yapılıyor. Bunlarda nöyle minik iğne batması gibi bi acısı oluyor mu? Acı demek biraz ağır kaçıyor tabi ama tarif etmek amaçlı🤭 veee kaçıncı haftada hissettiniz?