Mihribani valla canım 6 yıl önce oğlumu orada doğum yapmıştım. Gece ne yemek ne birşey verdiler kendiniz sipariş edin dediler. Yatak desen ayakları bozuktu sezaryenli halimle oturmadan ta öbür tarafa gidiyodu. Doktor desen mahvetti beni. Ama şu an nasıl hiç bilmiyorum