annoid Merhaba.Aranizda down sendromu icin ikili test yaptiran oldumu?Cevap ne kadar dogru oluyor? Aksine hic yaptirmayan oldumu?
Selisce annoid ben ikili test yaptırdım doğruluğu %60-70 dedi doktor bi sıkıntı çıkmadı sonuçlarda güzeldi çok şükür
1anne2bebek__ annoid kızımda yaptım sıkıntı çıkmadı şükür kızım sağlıklı. Bu bebeğimde de geçen hafta yaptım bi sıkıntı yok inşallah da doğru çıkar sağlıkla kavuşuruz
Neriman126 annoid bana da aynısı oldu ama ben yaptırmadım olada bilir olmayada bilir Rabbim ne yazdıysa o icinde sıkıntı olucaksa yaptır
Emirekrkynlu Şahsen ben hiç bir testi yaptırmıyorum bişey çıksa aldıracakmısınız hayır sadece kendinizi üzüp heba edeceksiniz ve doğuma kadar sizi çok kötü etkileyecek ve o testler yüzde yüz sonuç vermiyor ve öğrensenizde bi tedavisi yok zaten
symozdag İlk gebeliğim çevremde birçok kişiden test yaptırıp olumsuz sonuç çıktığını ama bebeklerinin sağlıkla doğduğunu duydum. Ve gebeliklerinin zehir olduğunu, bu sebeple yaptırmadım Allah hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin
annoid MerveymenAltkula symozdag cocukda burun kemigi gorunuyor ve 3.3 mm ,normalde 2-4 arasi olmali.Yani down olmasina dair hic bir süpe yok.Sadece doktor bana istersen yaptir dedi her sey normal oldugu halde.Doktorun tavsiyesi bile icime korku saldi.Yapsammi yapmasammi bilemedim. Yakinlarimdan testin dogru olmadigi duysam bile yine de korkum var
Sedaankt annoid o testler doktor anlaşmalı prim alıyolar ben de yaptırdım ikili riskli çıkınca temiz çıktı boşuna o kadar para döktüm yani
symozdag annoid benim doktorum da bana bir sıkıntı görünmüyor ama doktor olarak size sormam gerekiyor dedi, yaptırmadım diğerlerini de yaptırmayı düşünmüyorum inşallah gerek de olmaz
Eluf annoid kizla dr zaten herkese risk çıktı diyormuş çoğu kişiye banada dedi inanmayın para için onda ayrı para aliyolarmis ben günlerce agladm hastalandm korktum kızlar inanmayın ya insani anca sitrese sokuyolar