Minnakkkk ilk dogumumda 45 le hamile kalıp 69 la dogum yaptm. Kızım 2 yasındayken 27 beden pantolon giyiyordm :) doktorum tatli süt yapar dıyenleri dinleme tatlıdan uzak dur Zayflarsn demısti agzıma sürmedim gitti kilolar. Hamılelıgının tadını çıkar canım dogmdan sonra yeterki salma kendını :) 😘🤗