dilek_balli Benim de ilk iki çocuğum.ozelde yapmıştım ,üçüncü bebegim de devlet te takipliyim ve doğum da orda olcak inşallah biraz tedirginlik bende de var ama inslaah iyi insanlara denk geliriz 🤲
Melike_nur53 Habibe-280328 kocaeli gölcük devlet hastanesindeydik yine oraya gidiyorum bakalım şans artık 🤲🏻🤷🏻♀️