Merhaba anneler
Daha önce hiç diş ile alakalı bir işlem yaptırmadım 30 yaşındayım. 27 haftalık erkek bebeğe hamileyim. 2. Gebeliğim
Bugün azı dişim hafif ağrı başladı , 2 gün öncesinde kaşınıyor gibi ince bir sızı vardı. Şimdi üstüne basınca falan ağrıyor . Doktora gidip röntgen çektirmek sakıncalı mı yada kanal tedavisi falan derse nasıl olacak daha önce yaptıran var mı hamileyken