1prensannesi_ ben tek başıma gittim eşimden gizli o işteyken doktora da dedim bana sakın söylemeyin dedim ekrana bile bakmadım belki anlarım diye 😂 sonra doktorum küçük kalpli not kağıdına yazdı bende ordan çıkınca parti süslemeleri satan yere gittim adama dedim böyle böyle süpriz olarak kağıtta yazıyor bende bilmiyorum ona göre konfeti verirmisin dedim oda tamam dedi soru işaretli konfetiler oluyor zaten dışardan belli olmuyor adam anlıyormuş bi tek bende yinede kurcalamadım bakmadım eve geldim evi süsledim eşim işten gelince süpriz yaptım. Aslında çok kalabalık olsun istedim ama hem çok yorucu olacaktı bide hastalıktan dolayı yapmadım iyi ki De böyle yapmışım ☺️