newbabyno2 Kızlar bu beşik hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan var mı yada sizde kullanıslı mı? https://www.e-gencbebe.com/tahterevalli-yanda-sepet-besik-anne-yani-naturel
aysgldlrl67 newbabyno2 gorsel olarak cok guzelmis 😉 ben oda yaptm mobilyasni besigni aldm.odama da portetif besiklerden aldim.150 lira. O isimi gorur diye düsnyrm
SevimErcis Canisi44 hayır yeni doğan için ara kat var. Bebek büyükçe aşağıya indiriyorsun zaten yatak fln koyunca iyice yükseliyor.