Kizlar merhaba. Ben doğum yapalı iki ay oldu. sizlere sorum kanamam yaklaşık 30 gün sürdü. Daha sonra iki hafta gecmeden lekelenme tarzında tekrar geldi. O da yaklaşık üc dört gün kadar sürdü çok önemsemedim. Şimdi bugün de tekrar gelmis. Acaba aranızda hiç böyle bir şey yaşayan oldu mu?