Armess_loya Der_0 Bebisscannn bayağıdır yok artık malesef o buranın milli fenomeniydi çok canoydu 🥺❤️ sen tanımıyormusun yoksa 🤔😬
Der_0 Armess_loya çook gördüm valla kişisel tanışmadık ama yorumlarını görüyordum hep Rihanna vardı profilde demi 😂
Der_0 Armess_loya oda belki askı aldı Ben uzun zamandır almıyorum heee maşallah bana çenemi tutuyorum demek ki
Armess_loya Der_0 yok canım askı almadı kullanmıyor artık burayı iyi olsunda sağlık olsun 😉 sende askı almıyorsan nazar etme kendine 😬
cahillesohbetikestim Aaaysee ben buralardayım çiçeğim bir burada bir kids te 🥰😁 kızçen nasıl kız isim buldunuz mu 🥰
Aaaysee cahillesohbetikestim oh iyi olda bebişim 😍😽 kızçem iyi çok şükür geceleri kıpır kıpır valla 😍 ben Afra ismine karar verdim en son düşünüp ama daha babacığa söylemedik 😂 nasıl sence