İlk gebeliğimde normal doğum yaptım umarım ikinci bebeğimde de normal doğum gerçekleştirebilirim ☺️ bunun için öncesinde ekstra bişey yapmadım ama hastanede suni sancı verildikten sonra zorda olsa yürüdüm ıkınır gibi hareketler yaptım, yataktan tutunup oturup kalkma hareketeri yaptım açılmam 7 cm olmuştu bu şekilde gerçekleşmişti