Merhaba
15 Kasım günü son muayenemi olmaya gittim 40 +0 dım . Doktorum açılman yok suyu iyi bebeğin . 17 Kasım gel suni sancı vereyim dedi . Bende tamam diyip eşimle çıktım . Eve geldik yemek temizlik derken gece oldu birkaç çömelme hareketi yaptım . Sonra korunmasız cinsel ilişkinin doğumu başlatabileceğini duymuştum. Eşime dedim bu gece bu bebek gelecek . İlişkiden sonra uyumuşum . Bir sancıyla yataktan fırladım . Koştum lavaboya bişey yok gece bir buçuktu. Sayaç tuttum baktım 10 dk da bir . Yarım saat geçmedi birden 3 dk da bir e düştü . Ben neye uğradığımı şaşırdım . Sadece kasıkta hissediyorum sancımı . Direk hastaneye koştuk . Ebe alttan baktı ki 4 cm olmuşum . Epiduralli yapacaktım zaten doktorum bütün hastalarıma epidural takarım demişti . (1800 tl farkla tabi ) . Neyse 4 cm i duyunca hemen yoğun bakımdan doktoru çağırdılar beş dk da yaptı epidurali ben bir hafifledim kuş gibi oldum hemen ayağa kalktım yürüdüm çömeldim . Saat 2 yi geçiyordu . Sonra bir ara uyumuşum kalktım baktım ki saat 6 patlama sesi geldi suyum patladı ben heyecanlandım . Gülüyorum heyecandan kahkahalar atıyorum . Bi kova su boşalmış gibi . Eşimin ödü kopmuş bana bakıyor . Heyecandan titriyor o da . Ben ona baktıkça daha çok gülüyorum . 😅 . Sonra ebe geldi baktı 7 cm olmuşum . Kasılmalarımı çok hafif hissediyordum . Yatağa çömeltti sancın gelince ıkın dedi . Ikındım bebeğin indiğini hissediyordum . Sonra yoruldum yürüyüş yapayım dedim . Saat 9 gibi girdim doğumhaneye ebeler elimi tuttular çok ilgiliydiler yürürken suyum akmaya devam ediyordu doğumhnenin önünde kustum . Açılma oluyormuş çok iyi dediler . Girdik doğumhaneye açtım bacakları 2 3 kere ıkındım başını hissettim ebeler saçımı okşuyor hadi yaparsın fazlaca ıkın gözünde şimşekler çakacak şekilde sık kendini dediler bir doktor biraz baskı yaptı karnıma bi baktım kuşum geldi . Onu görünce ben yine bastım kahkahayı . Doktor diyor ki senşn gibisini görmedim . Çok iyisin. Ben spor yaptığım için açılmam güzel ilerlemiş ebelerim tebrik ettiler . Giyindim çıktım . Odaya geldim bebişi emzirdim ve muradıma erdim . Umudunuzu kaybetmeyin yaparsınız . 3 dikişim var . Sadece şunu söyleyeyim . 50 kere normal doğurayım ama Lohusalık olmasın . Beni yıpratan tek şey o . Allah gönlünüze göre versin . Sizler için de dua ettim doğumunda sağlıcakla alın . ❤️❤️❤️❤️❤️