Crnn_1 Kızlar feci şekilde yemeye başladım bu aydan sonra çok kilo alırım diye aşırı korkuyorum tatlıya çok düştüm ne yapcam böyle :(
Esrats Gayet normal. Bebeğin sağlıklı olsunda kilo bir şekilde gider. Bebeği olmayan o kadar insan var ki inan kilo çatlak hiç problemin olmasın
Dematrions Aynı haftadayiz .. bendede aksine iştahsızlık var .herşeyi zorla yiyorum .bu neden olabilir ki