Arkadaşlar ben eşimden ayriyim 5 aylıkken kendisi beni hem aldatıp hem evi soyup gitti oğlum bir buçuk yaşına geldi velayet bende babaya hala görme hakkı verilmedi inşallahta verilmez ayın 13 de belli olcak eşim oglumun yüzünü bilmez babalık yapmadi ama sagligiyla oynuyo e nabiza girip bilgilerini sürekli güncelleyip beni sıliyo ben savcılığa Gittim şikayet ettim ama bisey yapmıyorlar hala devam ediyo ben değiştirdikçe o sıliyo e nabizi hepten silsem eşim gorurmu mhrs den dursa sadece bana bi akıl verin oglumun rahatsızlıkları var ben bir buçuk yıldır hastaneye gidip geliyom 3 doktor bakiyo takip ediyo