Canım benim doğum da kısmetse 2 aralık olcak, 34 haftalık olcak ama , mecbur yani yapcak bi şe yok. Bi aksilik olmazsa sabah suni sancı verilecek, gidişata göre ya devam ya da sezeryana dönecek, onda da spinal tavsiye ediliyor sanki çoğunlukla.. bakalım , hAkkımızda en hayırlı en kolayı nasıl olcaksa öylesi nasip olsun. Sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah, dualarında bu dertli , düşünceli anneyi de unutmA 💗