Kızlar 35+3 günlük hamileyim aklıma bı tatlı geldi tadını biliyorum adı da gavul mu ne iç Anadolu yöresine ait galiba hamurdan yapiliyo üzerine terayag ve pekmez dökülüyo sabahtan beri aklıma geliyo canim çok istedi nasıl yapılıyor acaba tam tarif verebilecek olan var mı 1 kişilik olsa yeter tarif