Gamze79 ay canım çok güldüm bu başlığa hamilelik dışında bir soru olması çok tatlı olmuş, ben ayıklayıp ortadan ikiye kestikten sonra bir tencerede domates biber ile birlikte çok hafif diriliğini aldıktan sonra ocaktan alıp soğutup sonrasında poşetliyorum pişireceğin zaman çok daha hızlı pişiyor lezzetli de oluyor