Bende 20. Haftadayım 10 kilo aldım tüm anneler kasmamak gerektiğini doğumdan sonra vereceğimi ve tadını çıkarmamı söylüyor abartmadığımız sürece sorun yok eskiden iştahım nasılsa şuanda öyle yemeğe devam ediyorum ilk defa bu kiloyu gördüm 53 ile başladık 63 olduk doktor 8 kilo daha hak tanıdı sağolsun 😅 keyfimize bakalım doğumdan sonra illa vericez 🥰🥳