ayysenurrakt Güzel Anneler yardımınıza ihtiyacım var gebelikte kabızlık sorunu oluyor yaşayıp çözüp bulan var mı öneriye ihtiyacım var.😞
cansualisa ayysenurrakt kuzum hiçbir çözüm bulamadım aç karna meyve suyuyla aldıktan snra buldum şükür hiç problemim yok
4mevsim_1anne ayysenurrakt doktoruna bi danış istersen bebek büyüdüğü için bagirsaklara baskı yapıyor genelde kabızlık oluyor canım bendede olmuştu
piiremsesinannesiii ayysenurrakt valla artık saldıö ya alıştım inşallah iltihap enfeksyondan değildir
Sude_ahdem Kuru incir ve kuru kayisiyi zeytinyağı dolu kavanoza doldurun.ve sabah aç karnına incir ve kayısı yiyin.cok çok iyi gelecek. Ve yulaflı yoğurt yada yulaflı süt yiyin.kurtulursunuz
sedamom00 ayysenurrakt kayısı hoşaf içtim bol bol sulu çorbalar öyle atlattım heleki kayısı hoşaf bire bir
SaHil_Hayat ayysenurrakt bana bol sıvıyla birlikte kivi tüketmemi söylediler faydasını gördüm.. Afedersin ama oturamıyordum bile 🙄