zeynepyazarer Cuma günü değerim 57.47 çıkmıştı bu sefer sağlıklı bi gebeliğim olur inşallah değerlerim artmıştır kızlar dua edin yarın tekrar kan tahlili vercem 😍😍
Emel99emel zeynepyazarer ilk 44 ile öğrendim canım gençliğime arttı daha sonra inşallah seninki de artar içini ferah tut
Mavikalem zeynepyazarer Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Yükselmiştir tabi ki! Her gebelik bir olmaz 🥰
abmsenol İnşallah artmıştır🙏🏼 Benim de pazartesi 438 di, çarşamba 1083 olmuş. Yarın ben de vereceğim kan, inşallah sağlıklı bir şekilde artmıştır her ikimizin de 🙏🏼
Nur001 İnşallah artmıştır hepimizin korkusu o bizde perşembe 9.2 çıktık Cumartesi 77 ydi bakalım yarın kaç gelecek
abmsenol zeynepyazarer az önce çıkmış benim sonucum da, çarşamba 1083 idi, bugün 7400 çıkmış😍 Allahım hepimize sonuna kadar sağlıklı ve huzurlu bir gebelik ve hayırlı, sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🤲🏼🥰🥲
abmsenol zeynepyazarer aaa çok iyi maşallah, güzel artmış 😍 ben de sabah erken verdim ama daha çıkmadı, bekleyip duruyorum merakla 🥲
Nur001 @zeynepyazarer 210 çıktı benimde keseye baktı ama görünmedi Çarşamba tekrar gidicem 🥰 Hemen hemen beraber gidiyoruz ya
zeynepyazarer Nur001 Evet inşallah hayırlısı olur 🥰benim değerim perşembe günü 480 çıktı yarın tekrar acilden giriş yapcam son adet tarihime göre az dedi dış gebelik ya da geç yumurtlama olmuş olabilir dedi şimdide onun korkusuyla bekliyorum 🥲
zeynepyazarer Nur001 20 Ekimdi bugün değerim 1300 çıktı alttan ultrasonda minik bi kese göründü 15 gün sonra tekrar gidicem doktor geriden geliyo kontrol edelim dedi normalde 6+4 olması gerek ama yeni alttan ultrasonda göründü inşallah güzel gelişir 🥰