38 haftalık serüvenim sona ermiştir paşamı kucağıma almış bulunmaktayım .
Rabbim herkese bukadar kolay bir doğum nasip etsin
Ben şook 😳sezaryan ile doğum gerçekleşti
Genel anestezi ile oldu doğum .toplam herşey odaya çıkmamla birlikte 20 dakika 1.5 saat sonra kalktım yürüdüm ağrı falan yok belki benim acı eşiğim yüksek şuan bacak bacağa atmış bu yazıyı yazıyorum size 😂 lütfen korkmayın lütfen burda hep astılar kestiler yok çok acıyor vs kız vallahi acımıyor 😂
Tabiki vajinal doğum en sağlıklısıdır ama bebişim pozisyon almadığı için sezaryan oldum aman iyikide olmuşum benim gibi durumda olanlar sezaryan olması gerekenler korkmasın heyecanlanmasın hiç gerek yok doktorumun elide baya hafifmiş yalnız 🥹
Herşey çok güzel ilerledi
İyikide Spinal falan olmamışım 😂 ben elendim gençler rabbim yar ve yardımcınız olsun
Sizi özleyeceğim Allah’a emanet olun ♥️💋