Lina11 22haftalıgim aynı durumdayız 19 haftalıkken ufaktan hissetmeye başlamıştım 21 haftada net hissettim bir ara ama düzenli değildi hiç .ama bu haftalar hiç hissetmiyo gibiyim bende doktkra gittim acilden giriş yaptım normal kalp atışı vs suyum az benim tedirgin oluyorum yarında kontrolüm var kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ondan sonra oldu gibi oldu onun etkisi varmı bilmiyorum