Angelmom_ Detayli ultrason da kordan ve plasanta baginda marjinal insersiyon saptanmistir diyor bu ne demek yaşayan varmi ? Yarin doktor kontrolum var ama merak ediyorum
Dark Angelmom_ netten baktım, göbek kordonu normalde plesanta yani bebeğin eşine ortadan girermis. Sizin durumda ise kenardan girmiş
Arobselmar Gezgin1Anne benim de ikiz ve ikisi de marjinal dediler. Kenardan girdiği için plasentadan beslenmesi zorlaşabilir ama olacak diye bi şey yok dedi. Bir sıkıntı da olmadı 36+1 haftam
Angelmom_ Gezgin1Anne skinti yok dedi normalde kordon ortadan gelmesi gerekirken yandan bağlıymış ama sorun edilcek birsey degilmis oyle dedi
Gezgin1Anne Arobselmar çok teşekkür ederim birkaç saat sonra doktoruma gideceğim. Ultrasonu yeni yaptırdım doktorun bu durumu bilsin diyince ultrasonu yapan doktor bir tedirgin oldum.
Arobselmar Gezgin1Anne ben perinatoloji takipliyim merak etmeyin. Gelişimini kilosunu takip ederler ekstra yapılacak bir şey yok zaten:)