Canım evet sıkıntılı bi durum ama , inşallah su gelişin filan yoksa, bol su, havuç suyu ve maden suyu ile açığı kapatabilirsin Allahın izniyle.. benim 25 haftalıkkenden beri suyum az, üstelik her gün su gelişi var, onun da üstüne 40 gündür hastanede yatıyorum nerdeyse..doğdu doğacak derken 34 haftaya dayandık bakalım Rabbim getirdi bu günlere.. tabiki suyum bi yandan azalırken ve akarken ben de sana saydığım sıvıları düzenli almaya özen gösterdim.. bu cuma maceram bitmiş olcak 34 haftalık doğum şeklinde😞. Çok korkuyorum, kaygılıyım.. zamanı gelmemiş bi bebek zorla doğacak, doğunca nasıl olur, sağlıklı mı, ne kadar küvezde kalır.. bir sürü soru aklımda.. Sen daha iyi durumdasın inşallah, dikkat et sadece, bi de yorma kendini.bana da dua et.