merhaba kızlar, yarın çatı muayanem var söyle düşünüyorum eğer canım yanar dayanamayacak şekilde olursa doktorumdan sezeryan doğum için gün isteyeceğim sizce yanlış mı düşünüyorum çatı muayanesi kötü geçip normal doğuran var mı aranızda ? muayaneye dayanamazsam doğuma nasıl dayanırım diye düşünüyorum