Mavilio2 7 haftalık hamleyim karnım öyle çok agrıyorki ve belim feci agrıyo biraz başım da agrıyordu şimdi biraz durdu kızlar kan felan görmedim acaba karnım da ölmüş olabilir mi çok korkuyorum karnım belim agrıyor neden bilmşyorum
Kleopatra- Mavilio2 Bende öyleydim ama yine de belli olmaz herkesin ki bir değil sonuçta. Ben bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de bir doktora danışın derim.
incisu Mavilio2 kanama olmadığı sürece korkmayın yarın doktora gidip muayene olur muhtemelen yerleşme ağrılarıdır
isimsizzz Mavilio2 kuzum kalp durmasının hiçbir belirtisi yok, ağrının sebebi rahim genislemesi ya da tamamen başka bir şey olabilir
Mavilio2 Kleopatra- adet arısının şişedeki halı resmen yarın sabah ilk işim doktora gitmek ama kalbi dursa kanama olması şartmı
Mavilio2 incisu birinci cocumda hiç böle olmadı bunda çok karnım agrıyor hele belim acaba diyorum içerde kalbi mi durdu kalbi dursa yinede kanama olur mu
irem01 Mavilio2 kalp durmasıyla alakası yoktur kalp dursa belirti olmaz anlamazsın hiçbir şekilde. O yerleştiği için rahim de büyüyor ya onun sancisidir gayet normal bıkac hafta ağrı olur canım bu arada usutmemeye dikkat et kötü şeyler düşünme Rabbim sağlıkla kucağına almayi nasip etsin inşallah 🤲
Mavilio2 irem01 bir arkasının da kalbi durmuştu belirtisi yoktu ama ne bilim çok agrıyı üşüttügümdrn mi bilmiyorum
irem01 Mavilio2 benim de kalp durmasıyla bebeğim düştü canım belirtim yoktu 3 hafta öyle gezmişim haberim yoktu. Bu haftalarda ağrı olması normal Usuttuysen agrin siddetlenmistir büyük ihtimalle🌸