Tugce-1- 21 haftalık gebeyim bu sabahtan beri sol kasıgımda ayaga kalktıgımda haraket ettigimde acayip bıcak saplanması oluyor sebebi ne olabilir 🥹🥹
Nesli8181 Tugce-1- benimde öyle oluyordu bebek anne karnında geliştiği için olur ve tekme atmaya başladığı zamanlar
Anne_gulll Tugce-1- Ben de aynı haftadayim ve aynı ağrılarla doktoruma gittim bebeğin kafası baskı yapıyor çok ayakta kalmişsin bol bol uzan ve ayağını yukarıya kaldir dedi dikkatli olun ağrıların uzun sürmesi bebek için iyi degil
Butterflyank O haftalarda bende ayni ağrılar olmuştu ve zamanla geçti, rahim genişlediği için ağrı oluyor demişti doktorum ve rahim ağzını ölçmüstü sizde idrara sıkışık gittiğiniz bir gün doktorunuza ölçtürebilirsiniz.
Smry Bende 20+3 hamileyim ve bugün ilk defa sağ kasigim da ağrı oldu böyle bıçak saplanır gibi yarım saat falan sürdü .ben de myom var bilemiyorum onun yaptığı bı agrimiydi ama beni de korkuttu açıkçası