aframoms13 Minii ben malesef kullanıyorum canım gece tıkanıklıktan uyuyamıyorum normalde de zor nefes alan biriyim. Sadece gece 1er fıs sıkıyorum 7.ayımdayım
Elifnurrr80 Minii bende kullanıyorum 1.5 aydır burun tıkanıklığı var geçmek bilemdi. Gündüzleri idare ediyorum ama gece rahat uyumak için sıkıyorum. 27+5 im doğumdan sonra geçer inşallah. Özele doktora gittim bi sıkıntı olmaz kullan dedi.
m_k34 Doktor verdi bana kullanıyorum mecbur ondan önce serum fizyolojik burun spreyi kullaniyordum zararı yok demişlerdi .
Cnsozdmr Bana doktorum kullandırmadı. Hasta olduğumda su+karbonat+tuz karışımı yapıp burnuma çekmiştim
Ezel5656- Ben çok kötü grip olmama rağmen doktor bana da vermedi siprey. Burnumdan hic nefes alamama ragmen veremem ddi. Karbonatli yada tuzlu gargara yap ddi. Ben karbonatli yaptim . Bire burnumada sıktım işe yaradı.
Yagmur_277 Minii kullanıyorum başka türlü asla geçmiyor gece de oda nem buhar makinesini çalıştıyorum çok iyi geliyor
aframoms13 Elifnurrr80 valla ben her türlü yolu denedim tuzlu su buhar banyosu serum fizyolojik hiçbiri fayda etmedi. Sadece akşamları kullanıyorum tabi kullanmamak daha iyi ama nefessizlik daha kötü bence :(
Elifnurrr80 aframoms13 aynen öyle çocuğa bi zararı olsa söylerdi doktor. Mecburuz yoksa gece uykuları haram. Keşke geçse de kullanmasak. Sağ salim dopsun bebişler inşallah 🥰
[silindi] Doktorum kullandırtmadı. Burnuma beton dökmüşler gibiydi nefes alamıyordum buna rağmen sinüs yıkamaya müsade etti sadece. 2 hafta kadar uzun sürdü ama geçti sonrasında. Zaten normalde de 5 günden fazla kullanılması uygun değil burun spreylerinin