Fatma4225 ben yaşadım. Bebekte daha kromozomal problem olduğu için rahim tutunmasına izin vermiyomuş. Benim doktorum o zaman korunmana gerek yok hemen olur rahim hazır zaten gebeliğe demişti. Ama eşim pimpirikli olduğu için bekledik. Nisan ayında yaşadım bunu. Şuan 6+5 gebeyim.