Teslimenursevil Evde gebelik testi denedim internetten izlediğim videodaki gibi yaptım karbonatla pozitif ama eczaneden aldığım test negatif çıktı acaba daha yeni mi o yüzden testte çıkmamış olabilir mi
Busramomy Teslimenursevil bende denedim bende de pozitif çıktı tuvalet eğitimindeki oglumun cisine karbanot döktüm pozitif ozon suyu deneyi de öyle 😂 bugün eczaneden test aldim negatif bugün regl olmam lazim gelen giden yok hiç de gecikmem bir kaç gün erken olurum🤭
Tubatgn Teslimenursevil Yani idrara ne dökerseniz dökün tepkimeye girer. İdrarda asit var çünkü. Lütfen gidip acilden kan verin. Gebelik kan ile takip edilir 🥰
Sulesulee Aslaaa inanmaaa bence ben yaptım günde uckez yaptığımı biliyorum ne kopurme ne başka bişey ona inanıp bide umutsuzlaniyordum ağlama geliyordu resmen ertesi günü test yaptım pozitifti