EsenEsinDefne Kızlar 1 haftadır öksürük var Nefes Alırken şiddetli bir şekilde geliyor özellikle gece çoğalıyor. Bu durumda olanlar var mı
haticenurrr EsenEsinDefne bende 5-6 gündür hastayım canım aynı sekilde nefes alınca bağrıma öküz oturmus gibi oluyorum otomatik öksürüyorum
EsenEsinDefne Balahatunn viral enfeksiyon sonrası olan faranjit olmuşum. Ve bunun geçmesi biraz uzun sürüyormuş. Antibiyotik kullanıyorum. Bol sıvı almak lazım mış