SuperMom3 Kızlar ikiz gebeyim bu sabah nişanım geldi ama herhangi bir agrım sızım yok Çarşamba doktor kontrolüm o zamanı beklemeyi düşünüyorum ama ikiz olduğu için biraz kararsızlıkta var gitsem mi acaba ?
Bebekdelisi SuperMom3 gitmelisin canım bana sessız açılmadan bahsetmıstı doktorum bende 29+4 hep yatıyorum durdururlar en azından bısı varsa
Zeynepsen SuperMom3 gidin bencede benim nişanın geldi sabah gittik akşam doğuma alındım kaka yapmıştı kizim sancıları çekip sezeryanla doğurdum ama gitmesem bilemezdim
SuperMom3 mysweetbabyy oğlumda nişanım geldikten 13 gün sonra Doğum yaptım bulunduğumuz yer ufak bir ilçe maalesef hastane biraz uzak ve gittiğin zaman (oğlumda yaşadım) kanaman olmadığı sürece acil bakmıyor git polikliniğe gel diyor
Selimkemalinannesi SuperMom3 benim nişanım geldikten 2 hafta sonra doğumum olmuştu nişan değil fakat su gelmesi risk bilginiz olsun