melekkalp227 Kızlar bir şey soracağım 20+4 haftalığım ama mide bulantısı kusma oluyor normalde ama bir kaç gündür yoktu bugün ne yesem midemi bulandırıyor kusuyorum sizde de oluyor mu böyle lütfen cevap verırsenız sevinirim ❤️
Melistkr2 melekkalp227 30 haftalığım 1 aydır mide bulantım var fışkırtarak kusuyorum her öğürdüğüm de ne varsa çıkarıyorum
gmzhrn melekkalp227 benim ilkinde neredeyse hamilelik boyu oldu bulantj bunda da 7.. haftadan itibaren başladı hicbisey geçirmiyor bazennisyane düşecek gibi oluyorum. ama churchill rahatlatıyor midemi az da olsa
Nhlhmz11 Prilam kullanabilirsiniz ben gebe kaldigimdan beri alıyorum . Bulantı ya direk iyi geliyor. Doktorunuza sorun.
Elsla_21 Ya bende çok kötüyüm ölüyorum sanki vallahi midem çok kötü bide kimse inanmıyor kendimi naza çekiyorum sanıyorlar ama prilam bile fayda etmiyor inanın bende bilmiyorum ne yapacağımı