ayla__ canım asla korkutmak gibi olmasın sadece tedbir al diye söylüyorum. Dün tam 32 haftalık oldum. Dün ve önceki 3-4 gün oğlum inanılmaz hareketliydi ve solda toplanıyordu. Karnımı delecek gibi hissediyordum çok canımı yakıyordu. Dün artık zirveydi. Akşamına kanamam geldi ve geceyi hastaneye geçirdim. Tedavilerimi oldum bugün çıktım. Demek istediğim mutlaka ama mutlaka doktoruna söyle ve gerekirse git muayene ol. Sonrada insan daha çok korkuyor ve panik yapıyor. Tedbiri önden al🥰🥰